starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

update

Några dagar sen nu jag uppdaterade. Har väl inte haft nåt vettigt att skriva..

Idag har jag och darling varit på utflykt till Hjo. Vi fikade på njuta, mmmm, och tog en sväng inne på hem & hobby. Hittade inget speciellt men köpte en svart tavelduk som jag ska hitta på nåt med.

Nästa helg ska darling och 2 av hans kompisar åka på festival i göteborg så då blir jag alldeles allena hela helgen. Så om nån har nåt förslag vad som hittas på kan, let me know.  =)


Glöm inte kolla shoppen, nästan varje dag kommer nåt nytt.
starish.blogg.se/starishshop

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 matilda-blinga din mobil på www.phonefashion.se
skriven :

fint!



LYXIGT BLINGADE MOBILSKAL FRÅN WWW.PHONEFASHION.SE

RING PÅ KÖPET!