starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

Idag tröttnade jag. Jag ringde tandläkaren...

Idag tröttnade jag. Jag ringde tandläkaren. Har haft ont i 10 dagar nu i min käkled, gångjärnet eller vad man ska kalla det. Det gör ont att tugga, gäspa, borsta tänderna. Ja nästan alla rörelser jag gör. Hon sa att troligtvis är det en inflammation och att jag skulle äta ipren några dagar och om det inte blev bättre skulle jag höra av mig och få en akuttid. Sen pratade hon om en bettskena som skulle kosta 3200 kr!!! Vi får hoppas iprenen hjälper så jag slipper den utgiften... Bajs...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
skriven :

kram gumman, hoppas det ordnar sig!

2 Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
skriven :

hey babe.

Jag jobbar på toro ons-tors denna vecka men ledig fredag, kanske förmiddagsdejt på fredag?

kram

3 Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
skriven :

vill absolut jättegärna se hur ni bor!

4 Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
skriven :

hehe jag är också festivalgräsänka från och med imorrn..ska din karl också till Gävle?



kram

5 Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
skriven :

stefan sticker imorrn bitti vid 9tiden...känns lite vemodigt..blir ju kärlekskrank samtidigt som det är lite skönt att bara vara själv också...=)