starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

enkelt??

Nu så har jag pratat med dr per och jag frågade om det kunde va så att sänkningen av en av mina mediciner kunde göra så att jag mådde sämre och han sa att i allra högsta grad att det kunde va så. Så jag skulle gå upp i dos igen så fick vi se under helgen hur det blev. Misstänkte nästan att det kunde va så, och jag hoppas det är nåt så "enkelt" oxå.

Om en stund kommer emz och vi ska ta en fika är det tänkt och tjöta lite skit. Det va längesen vi träffades nu, senast va när det fortfarande va såpass att man kunde äta mjukglass ute.
Åh mjukglass med noisettesås..mmm...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
skriven :

i know men varför äta nåt som smakar som nåt som man kan äta på riktigt..?