starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

nervös

är jag inför morgondagens besiktning. Kommer den för det första att starta? kommer den gå igenom? hur många 2or kommer jag att få? vad kommer att va fel? och igen, kommer den att starta?
Ska nog fjäska för julia eller mamma och fråga om dom kan va beredda med startkablar en stund innan utifallatt..
Och sen blir det nog Henke för att köpa nytt batteri till bilen, så jag slipper chansa hela tiden..

Hur går det då med rökandet kanska en del undrar.. Det går bättre och bättre.. Har fått sponsring av lilla mammsen att köpa en "puffare" som man suger på istället för en cigg. Och den funkar faktiskt, jag va lite skeptisk först men ville testa iaf, och det har ju gått bra.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: