starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

jag har ont!!

för jävla ont, varför erbjöd jag mig för? för att va snäll tebax såklart.. Jag har alltså då hjälpt min svåger att stapla 16 kubik med vedträn! Och nu har jag så ont i ryggen och höfterna.. men men, det va ju bra träning iaf, va precis blöt av svett efteråt. Det va såå skönt att komma hem och dricka och duscha av sig.

förresten är det nån som saknar mina ritade outfitbilder?! bara undrar om jag ska ta tag i att börja med det igen..

ett tidigt godnatt säger jag.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Weee jag tycker dom va söta=)

2 Anonym
skriven :

Vill bara tacka för hjälpen.

Det kommer 9 kubik till i veckan om du vill hjälpa till?

Jag saknar outfitbilderna tycker att de var söta.

Vi ses.

3 Storasyster
skriven :

Visst är det hääärligt med träningsvärk? Har själv tämligen stumma ben idag efter drygt en timmes urjobbig snöpulsning i Tibro-skogarna igår. Men jag vann ett utlottat pris! Två påsar skorpor och en korv!