starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

jag har ont...

...under min fot. Jag och Julia va ute och gick igår och jag hade stoppat skosnörena i skorna och under foten. Det skulle jag inte gjort.. Nu sitter jag här med 2 stora blåsor under högra foten. Punkterade den ena igår innan jag gick in i duschen, bad mistake.. För fy h-e va det sved! Trodde jag skulle skrika högt..
Det jag lärt mig av det här är att inte ha skosnörena under foten nåt mer... 
aj.

By the way, min syster har skaffat en blogg. En hemlig blogg. Vet inte hur många det är som får läsa den men jag är en utav de lyckliga få. Man kan säga att min syster har skaffat sig ett intressant liv.. haha.. internt..
Kul är det att läsa om hennes händelserika liv..  =)
Kanske ska propsa på att mammsen skaffar en oxå?!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: