starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

min mamma har blivit en hacker

Igår va jag och syster med mamma då hon skulle köpa en ny leksak, alltså en dator och fixa mobilt bredband. Så nu är min mor en hacker  haha.. Hon ringer till mig med jämna mellanrum och frågar hur hon ska göra i olika fall. Kul att kunna hjälpa till men det kan ibland vara lite svårt att bara hjälpa till på telefon då man inte ser hur det ser ut. Men hon lär väl sig så småningom hur man gör i olika situationer.

Ikväll har jag fått vänta förgäves på en kompis som aldrig kom. Tråkigt att sitta och vänta när man kunde ha gjort nåt annat. Men men..
Imorogn ska nog emma min hunnybunny hjälpa mig att färga håret. Ska bli spännande då jag aldrig har blekt det ljusare förut. Kanske kommer se för jävlig ut men då får jag väl färga över det eller raka av det.. haha
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mor
skriven :

de trodde du inte om din gamla mor. men några små grå har jag väl kvar ,så att det fasnar lite då och då. kram