starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

uttråkad

Jag är uttråkad, rastlös men ändå trött.. Hur går det ihop?! jävla piller.. eller egentligen inte, utan dom skulle jag va under jorden idag. På mer än ett sätt.
Borde nog gå å lägga mig då jag gick upp tidigt idag.
Jag och lilla mamma va i hjo och gjorde en heldag. Åt ute på pizzeria, hem och hobby mm. På vägen hem åkte vi förbi mormors minneslund och tände varsitt ljus. Kändes bra.

Näe tror nog jag går och lägger mig.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Rebecka
skriven :

Urk, rastlös OCH trött, jag känner igen det där...

2 Camilla
skriven :

svar: det är sant :) ha det bra du me!

3 Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
skriven :

haha nja det gör det knappast men tack babe!



och nu kom jag på att jag itne laddat in bilderna i datorn..

imorrn!