starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

sön..

söndag och tvättdag.
tänkte jag skulle gått ut och cyklat på dan men det blåste så så jag kände ingen inspiration för det. istället tänkte jag då att jag tar en promenad ikväll istället men då rasade magen så då tappade jag den inspirationen oxå. och nu är det mörkt..
jag, julia och neo va iaf och köpte glass i hagakiosken. tog ett rån med en mjölkkolakula och oj va den va god. det är väldigt sällan jag köper kul eller lösglass det brukar alltid bli mjukglass för det är ju så gott men det är nästan så att mjölkkolaglassen kan va med och konkurera. det får nog bli det nån mer gång.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 anna
skriven :

jag har inte beskurit några bilder.

vill ni ha dom som A4 eller A5?

2 anna
skriven :

vill ni ha att foto täcker hela pappret eller med en vit kant runtom?

3 anna
skriven :

ni ska få dom så fort som möjligt..måste bara köpa ny magentapatron =)