starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

Nattligt ritande

Efter att ha suttit och försökt mig på att rita modeller/människor så får jag nog ge upp och inse att jag kan INTE. Jag får hålla mig till att rita mina barnsligt ritade djurparksdjur. Skulle så gärna vilja kunna rita som min fina vän pyttis  http://pyttis.blogg.se  Hon är en stor inspirationskälla, hon får mig att iaf vilja försöka rita lite.  Men jag får väl nöja mig med att jag kan måla om väggarna här hemma, och inreda. och såklart mina djurparksdjur. Det va längesen jag gjorde nåt djur men ikväll gjorde jag en zebra, på papper inte på datorn. Ska fota av den sen så ni får se mitt konstverk.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Garderobsgrubbel & ByråBekymmer
skriven :

lilla gullefjun!



hitta bara din stil på det!

you can do it!





och angående katterna så var det bara för min skull hon skulle göra så.