starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

???

Undrar bara om en del finns till bara för att försöka få en att bli förbannad?! Men å andra sidan såkanske dom inte har nåt annat att göra.. haha.. Det har ju iaf jag. Ha!

Nu är mitt sovrum klart. Blev ganska fnt faktiskt. Även fast det blev en vägg svart så ljusade dom andra väggarna upp det så rummet ser större ut än vad det gjorde förut med alla bruna väggar. Jo, jag tror jag är nöjd, ett tag iaf. =)  Har ju en förmåga att tröttna ganska fort och få för mycket ideér.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Garderobsgrubbel & ByråBekymmer
skriven :

hihi ja det gjorde du =)



fr.o.m v 32 så får du komma hit och gosa med katterna =)



hoppas hoppas stefan tål dom!

2 Garderobsgrubbel & ByråBekymmer
skriven :

ja monki har xl på sina kläder men jag tror du kommer märka att de är generösa i storlekarna i även S och M.

Det är mycket oversize där.



Jag valde inte katterna..det var två stycken små gullepluttar som valde mig..som placerade sig i mitt knä bums och somnade där och skrek så fort nån lyfte på dom..hihi.



Det är lite tidigt att säga kön på dom ännu. de är ju så små.



hoppas du får det underbart i gbg!