starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

dagens, tips

Måste bara få tipsa om en av dom bästa filmer som finns. "En djävulsk romans" med Reese Witherspoon och Ryan Phillippe. Helt underbar film. Den har gjorts i flera olika tappningar men jag måste säga att denna är den bästa.

Annars.. ja vi kan väl ta lite dagens..
Låt : Ten Sharp - You (en gammal klassiker)
Ord : Personlighetsstörning
Imorgon : stormöte på jobbet om fabrikens framtid. (oro...)
Färger : svart, vitt och rosa (färger jag målat mitt sovrum i)
Ont : baksidan av högelår (sträckt mig?)
Vän : Emz (saknar dig gumman)
Väder : snålblåst och regntunga skyar

Bara jag
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Garderobsgrubbel & ByråBekymmer
skriven :

åh! måste få se ditt ommålade sovrum gumman! massa kram!