starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

dagens lördag

Igår så va då äntligen jag, mamma och syster i göteborg. Först gick och fikade och sen blev det shopping. Letade reda på top shop och Monki. Inne på Monki hittade jag mycket jag ville ha men kom bara ut med en oversized topp och ett linne. Sen lite mera shopping bl.a. på Panduro, pärlor, pärlor, pärlor. Pärlor gör mig glad. Åt gjorde vi oxå, det blev som vanligt på Pasta prego (tror jag det heter nuförtiden) men det är alltid god mat där. Särskilt när man är hungrig, fast då är i och för sig nästan alla mat god.
Det blev lite mer shopping än vad jag hade tänkt mig men jag hade ju faktiskt lagt undan pengar hos syster och mycket som jag köpte va det rea på så då kändes det extra bra.

Idag blev jag väckt av min honeybunny Emma som ville jag skulle följa med till Ikea, det va nåt högskåp hon skulle ha till deras nyrenoverade toalett. Och inte tackar man nej till att åka till Ikea inte, nej nej, då skulle det va nåt fel på mig om jag skulle tacka nej till det.
Vi hade iaf hejdlöst kul, vi miffade till oss så som bara vi kan. haha.. kommer nog ha lite blåmärken på min vänsterarm imorgon..  hehe..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Garderobsgrubbel & ByråBekymmer
skriven :

puss på dig babe!!