starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

värdelöst vetande

Det dummaste jag nånsin gjort: att man skulle va tuff å börja röka. kom igen, hur tufft är det egentligen?!
Det bästa jag nånsin gjort: att säga upp mig från växtdesignhelvetet trots att att det nu ligger varselhot på mitt nuvarande jobb.
Den lyckligaste stunden i mitt liv: när jag tog studenten och när Clara föddes.
Den olyckligaste stunden i mitt liv: när mormor dog.. sov i ro..
Den största rädslan jag har: att förlora en närstående, nära vän eller familjemedlem.
Den största önskan jag har: att någongång få vara lycklig rakt igenom, hitta han den där som är min prins (och så självklart att gå ner 20 kg i vikt).


None

foto taget av mig på kreta
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Johanna
skriven :

fina bilder!