starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

Dessa äckliga jävla tvestjärtar!!!

Denna sommar har invaderats av dessa äckliga jävla tvestjärtar!!!  Jag blir galen! Dom är överallt och tar sig in även om man har stängt överallt. Blääschsshshsh!  Mosade precis en som inte va långt ifrån min öl. Den kanske hade siktat in sig på den..  yack!!

Imorgon bär det av till storstan stockholm! Tåget går om 9 timmar och 50 minuter, tick tack!  Hmm räknade jag rätt nu?!  Är det ölen tro som gör sitt i huvet på mig.. tihitihi..  Nu gör ajg reklam!  Millenium starköl!  så gott så gott..  har för tillfället övergett min älskade corona när jag fick smak på dom här. mumma va goda dom va. Särskilt är det gott att dricka nu på kvällarna när det är lite varmare..

Snöboll vinglar vidare förresten..  Hon kanske har smuttat på min öl?!  hick!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: