starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

framtida drömmar del 1

Jag har funderat mycket den senaste tiden över vad jag vill bli när jag blir stor. Rent åldersmässigt ska jag väl redan betrakta mig som stor, men jag känner mig inte "stor".
När jag va liten, vad jag kommer ihåg, så hade jag ingen dröm om vad jag ville bli när jag blev stor.
På gymnasiet gick jag estetiskt program med inriktning på konst och formgivning. Och det va väl det enda jag va intresserad av att läsa. Jag kommer ihåg att jag hade några funderingar då vad jag ville jobba med, ungdomar eller blommor. När jag gick sista året fick jag reda på att i falköping fanns det en guldsmedslinje, men vad hjälpte det mig när jag redan hade läst nästan 3 år på en annan linje.. Då när jag fick reda på den linjen kände jag att det va nåt jag ville testa. Men det föll sen i glömska.
När studenten närmade sig så kände jag mig lite stressad. Många andra skulle ju läsa vidare men vad skulle jag göra? Syokonsulenten fixade en praktikplats åt mig på ett företag som arbetade med plastblommor. Praktiken skulle vara i 10 månader, när den led mot sitt slut så fick jag erbjudandet om att börja jobba där. Jag sa ja, mot bättre vetande, men jag kände och tyckte att jag kan ju inget annat!
Och där blev jag kvar i 6 år och slavade..

fortsättning följer..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 anna
skriven :

om jag bara kunde så skulle jag babe.

2 anna
skriven :

thanks babe!

ser ram emot att läsa esten av dina framtidsdrömmar =)

3 anna
skriven :

näe det vet jag inte..men troligtvis denna veckan.

kram

4 anna
skriven :

haha nej du..carter var min favorit sen avsnitt ett =)

5 anna
skriven :

detsamma min fina vän!
kram

6 anna
skriven :

hihi då lovar jag att hålla en åt dig gumman =)

allt väl?

7 HELENASCITY
skriven :

tävling i min blogg!

8 anna
skriven :

det blir tacos och nog en öl här till festivalen också.

Andreas johnson - slurp..synd bara att hans ka sjunga emd carola..