starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

söndag natt

Så va denna helgen över.. Vad har då hänt? Inget nytt. Förutom att min syster fick med mig till gymmet idag. wohoo! Får väl försöka ge mig på det nån mer gång, så man blir av med det blekfeta fläsket man har hängandes runt midjan som jag inte har.. haha..

Har lagt ut några auktioner på tradera med mina armband, men än så länge inga bud.. =(    så kom igen, buda!

Imorgon blir det nog en skövdetripp med emzer, vi har pratat om att vi vill till glitter och kanske äta nåt gott.
Tisdag blir det nog skara med pyttis, vi ska shoppa pyssel! Har vi pratat om sen förra sommaren tror jag, så det ska bli kul!
Fredag så är det ikea som gäller med julia, ingen är så bra som julia när det kommer till att gå på a6 och ikea ihop med. det blir inte samma sak om man åker med nån annan, det ska va julia och jag!
Lördag så är det cruising här i stan, alltså gå ut och göra stan osäker.. mowahaha..


image73

bjuder så länge på en egobild tagen av mig i mitt omålade kök.. och med gamla glasögon..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 anna
skriven :

yes - jag ringer babe =)

2 wirre
skriven :

oj oj oj kommer ni hit till stan på fredag=) har rast mellan 14- 17:30, bara höra av sig om ni vill säga hej=) kram kram