starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

borde in jag sova nu?!

Jo det borde jag.. Jag ska det.. snart.. men det är så lätt att bli sittande framför datorn och bara lyssna på musik i mina stora hörlurar och bara surfa runt, och så vips! är klockan 1 timme mer än va den va nyss.

Har sån lust att gå ut på lördag.. Det va sååå längsen jag va ute och festade, en del vet varför.. Men det känns som jag struntar i det i helgen, jag vill festa, träffa folk och ha kul!  Dessutom har brygget sommaravslutning med 2 barer och band å grejer. Bandet är för övrigt ett lokalt band vid namn, väs. Ett lite mysko, mystiskt, humoristiskt band..
Får väl se om jag lyckas locka med mig nån ut.

Annars då.. Jo, jag va ju hos nye doktorn idag, dr Svensson., Han verka väldigt bra av det jag märkte iaf. Humoristisk läkare.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 anna
skriven :

jag är helt och totalt pank och har inte haft en tanke på att gå ut...så det tror jag inte.
kram

2 anna
skriven :

nja..säher ju inte så mycket om verksamheten...tror jag..

3 anna
skriven :

ja det klart..jag har ju kommit på det ;)