starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

23 min

Nu har jag vart lite duktig. Gått 23 min. Ingenting kanske en del säger men för mig är det en del. Jag måste försöka komma igång lite igen. Jag vill ju helst inte gå upp dom surt förvärvade 5 kilona som jag har gått ner.

Har en idé i huvet på en tavla som jag ska måla till lilla mamma. Den ska bara komma ut också och ut på duken. Har iaf plockat fram grejer som jag ska använda, så det är bara att sätta sig ner och sätta igång.. sen..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 frida
skriven :

jaa, det går väldigt mycket sådana dokumentärer på tv4fakta och tv 1000. Jätte bra faktiskt!
Jaså, och vad är ingela sås då? :D spännande ;P

2 frida
skriven :

låter ju som något jag borde prova under helgen när man är själv :D hehe.
ja dom är underbara. Hehe, kan förstå det. Sambon var också rädd innan han träffade mig. Nu säger han till alla hästar under 170: vad små dom är! Har bara bjässar i mitt stall ;P