starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

vad ska man med dator till?!

Vad ska man egentligen med en dator och internet till?  Gaahh!  Känner mig så frustrerad när det inte funkar som jag vill. Fick idag hem modem och trådlös router som jag tänkte att jag skulle klara av att koppla in själv. Men ikke!!  Det vill inte! Och jag fattar inte vad problemet är!! Rumpa!! 
Så då tänkte jag att jag får väl vänta tills imorgon och ringa en kompis som kanske kan hjälpa mig så kopplar jag in det gamla igen. Men då ville inte det heller!!  Då blev jag frustrerad änu mer! Och gick ut i köket och tog mig en cigg. När jag kommer tillbaka till datorn så har den helt plötsligt kopplat upp! Utan att jag gjort nåt! Det spökar nog här..  Men jag får väl vara glad så länge det funkar..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: