starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

tillägg till grannjävel!

Så nu har jag vart och ringt på och slet upp dörren till hans lägenhet och ställde mig demonstrativt i dörröppningen tills nån kom och pratade med mig. En kille såg mig och ropade på han som bor där, han blängde bara på mig och gick sen och tände en cigg och gick ut i köket!  Fega kräk!!  Til slut kom en annan kille och pratade med mig och sa att han skulle ordna det men jag sa till han att han kunde ju säga till idiotgrannen att jag tänker ringa till hyresvärden imorgon. Han  tyckte inte jag skulle göra det men det skiter jag i, jag ska göra det iaf. Är han så feg att han inte vill prata med mig så får han fan skylla sig själv för vad som kommer att hända!  Man ska respektera sina grannar!  Detta är inget område för ungdomar som vill festa, det är ett lugnt område och ska så förbli!

IDIOT, DITT FEGA KRÄK!!!



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 anna
skriven :

så du är inte längre nån ungdom som vill festa ingela?
;)

2 anna
skriven :

jo jag förstod det dåliga men tyckte bara din formulering var kul..att du itne längre ser dig som en ungdom som vill festa ..