starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

tröttes tös..

Jag är en trött människa.. Borde kanske vänja mig vid att gå å lägga mig så här dags men nee..

Annars har det väl varit en halvkass dag. Lite halvångest på jobbet. Sover dåligt på nätterna, vaknar flera ggr på natten/morgonen. Det positiva i det negativa är att jag somnar om men det gör ju inte saken bättre. Jag blir ju trött mer eller mindre hela dagen.

Imorgon är det hockey! Kvartsfinal Sverige-Slovakien.. Blir nog en spännande match. Jag hinner hem från jobbet så jag ser halva 2a perioden och sista. Det blir bra det! Klart jag skulle vilja se hela matchen men man får nöja sig med det lilla..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 :)
skriven :

Du har en utmaning i min blogg ... :)