starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

torsdag, möte och skor

Har idag för några timmar sen varit på möte med min chef, min läkare, min kurator och 2 personer till. Jag satt mest med tårarna rinnande nedför kinderna och inflikade nån kommentar ibland. Jag vet inte vad mötet gav för nåt eller om vi kom fram till nåt egentligen. Men nästa vecka ska jag iaf ha telefontid med en psykdoktor för att diskutera ev. medicindoshöjning. Jag mådde ju bra i januari, varför kan jag inte må så jämt? Veckans 2 första dagar har varit rent ut sagt bedrövliga men igår kändes det lite bättre och just nu så är det skapligt. Det är bara så jobbigt att vara så upp och ner i humöret. Man vet ju aldrig från en dag till en annan hur man ska må. Men men det blir nog väl en dag i framtiden får man väl hoppas iaf.
Jag har även varit även hos "sko-Tony" idag, för att prova ut skor och sulor till min onda fot. Ska få skorna nästa vecka nån gång.
Lilla mamma är i göteborg, hoppas hon köper en pärla eller två till mig från Perlehuset. Hoppas, hoppas..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: