starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

prickig tisdag

Jag va hemma från jobbet igår för min mage kände för att strejka, igen. Min magkatarr kommer å går lite som den vill. Halsbränna, diarré, sura uppstötningar, illamående och ont i magen.. Käkar samarin, mariekex och coca cola. Är hemma idag oxå..
Dessutom så har jag fått en massa mystiska prickar på magen, bröstet, halsen och låren. Va är detta nu då? Har jag fått en barnsjukdom? Eller kanske fått en allergisk reaktion, men av vad?

Blev lite extra glad igår när bästaste Julia ringde och frågade om jag ville följa med på cruising i Tibro på torsdag. Klart jag vill!  Jag ska köra givetvis eftersom jag inte tror att min mage skulle bli så glad om jag drack nåt alkoholhaltigt.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna
skriven :

tack för kommentaren...krya på dig!