starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

måndag..

Måndag.. igen.. dom kommer alltid tillbaka, om å om igen.. måndag innebär jobb, ångest, trötthet, ont i fötterna och att ställa klockan så man inte sover fööör länge..

Blev lite irriterad förut. Hade ställt klockan på 9 för kl 10 skulle jag va hos Tony, skonissen på jobbet. Jag åker dit och sätter mig och väntar och väntar och väntar, men ingen skonisse dyker upp. Till slut reser jag mig upp och går in till syster Karin för att fråga varför han inte har kommit. Då får jag svaret att han dubbelbokat sig, han är på utbildning. Är det då inte läge att ringa sina "patienter" och tala om det?!  Tänk, om jag vetat detta så kunde jag ju fortfarande legat i sängen och snuttat kudden.. Typiskt!

Nu ska jag dricka lite kaffe och lägga mig i soffan och vila lite.. Hoppas jag inte somnar.. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: