starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

söndag, depeche mode och regn på ekåsen

Till tonerna av Depeche Mode fixar och trixar jag lite här hemma. Bytt gardiner i sovrummet till svarta sammetsgardiner, flyttat en byrå, diskat lite och flyttat om bland mina kaniner. Jag samlar på gossedjurskaniner, har aldrig räknat dom men det är några stycken kan jag säga..

Igår va det den årliga festen på Ekåsen utanför Sandhem. Spelade gjorde Detroit Diesel och Eva Eastwood. Riktigt bra röj faktiskt! Jag körde men hade kul ändå. Det enda negativa va att det spöregnade, så det va lerigt och blött överallt.
Lite minus i kanten va oxå att jag hade sett fram emot att en viss person kanske skulle komma men så blev det inte.. Får väl hoppas på att det blir nån annan gång.

Åh vad jag är trött på min soffa! Jag har en brun hörnskinnsoffa som visserligen är väldigt skön men oxå väldigt svårplacerad. Hur jag än möblerar så blir det aldrig bra, blir aldrig nöjd. Vill hellre ha en tresitssoffa med divandel och kanske en fåtölj. Vit kanske? Eller turkos? Någon som vill köpa en soffa?!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: