starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

måndag kväll

Jag skrev ju aldrig vad vi gjorde på möhippan/svensexan. Så här kommer det.
Vi åkte först hem till dom och satte varsin öl/cider i näven på dom, klädde ut dom och sminkade dom. Anders fick skepnaden som en transa, vilken syn säger jag bara.. Emma spökade vi oxå ut med anskrämliga kläder och smink och ett par röda lackstövlar.. så sött så.. haha.
Efter det åkte vi fram till stan där de båda fick ett uppdrag, emma att samla in tvättråd från kalsonger och anders från bhar. Emma vann överlägset med 47 st mot 23 tror jag det va. Sen bar det vidare hem till Lena och Björn där A och E fick massage. Vi lekte även lekar och åt glass med jordgubbar och drack kaffe.
Klockan 18 åkte vi ner till bowlinghallen som vi hade hyrt och spelade. Det blev även en smarrig tacobuffé, och som vanligt åt jag för mycket så jag fick ont i magen. Men kul va det! Särskilt att betrakta alla berusade människor hur dom betedde sig. Jag va ju nykter så det blir så mycket tydligare då.
Sen satte vi på dom ögonbindlar och åkte några varv på stan för att villa bort dom.  Vi åkte hem till A och E där vi redan hade satt upp serpentiner, ballonger och ställt fram olika sorters snacks.
Dom va helnöjda efter den kvällen!

Nu blir det en kopp te och kolla på the nine.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: