starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

lille björnen

Drömde om att jag blev ihop med en 19åring inatt.. En som jobbar på mitt jobb..
Hur ska jag tolka detta?  Eller behöver man tolka det? nee..
Jag brukar kalla honom min toyboy på skoj när vi jobbar ihop.. då flinar han bara..

På fredag bär det av till Ullared med Emzer. Ska bli kul! =)  Har inte varit där på säkert 2 år. Kommer säkerligen komma hem med en massa skräp som jag inte behöver men som va kul och oemotståndligt just då.
Har iaf skrivit en lista med bra saker som jag tänkt att köpa, mest förbrukningsvaror såsom schampo, tops och fryspåsar.

Jag tycker så synd om min lille Björn, han ser nästan ut som en liten tanig råtta med skabb..  Mamma och jag va ju hos fröken doktor för ett litet tag sen och han fick sprutor, och han blev ju lite bättre ett tag men nu ser han värre ut än nånsin. Hade ute han en stund förut och såg att han kliade sig mer än vanligt, även om han sett konstig ut förut har han ju inte kliat sig så mycket men det gjorde han nu.. Jag blir lite ledsen, vill ju inte han ska lida eller dö.
Syster, vad säger du? vad ska jag göra?
Han e ju min lille gosepluttbjörn..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Storasyster
skriven :

Hej hej!

Jag tycker du ska ringa veterinären igen och fråga. Kanske är det inget att göra något åt lille Björns problem, men då har du kollat iallafall.

Jag sitter nu i Stockholm på en kurs. Bra kurs men mycket att ta in på samma gång. Igår kväll var jag på Perlehuset, Panduro och en annan hobby/konstnärsmaterial. Men jag köpte faktiskt inte så mycket, det fanns så mycket att välja på att jag inte kunde välja. Ikväll ska jag ut på stan igen, ska kolla en leksaksaffär och en bokhandel.

Kram!