starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

typiskt..

Är det inte typiskt.. Börjar känna mig förkyld.. eller nåt..  Känner mig konstig. Har en konstig smak i munnen, ungefär som man har när man är förkyld. Lite tung i skallen är jag allt oxå. Vill inte bli sjuk, och absolut inte nu när vi ska åka till kreta på lördag..  blää..
Hörde även av mamma idag att hennes man hade fått åka in och sy benet efter att ha slått i det.
Vad ska mer hända?
Och fortfarande inget hört om mammas resultat.. nervös..  Det är så lätt att förvänta sig det värsta, och jag tror jag gör det oxå. Börjar lätt gråta när jag tänker på det innan jag ska somna..  Jag tror ingen (förutom mamma) kommer bli så glad som jag om det är ett bra resultat..
hoppas hoppas..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: