starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

snart så..

snart bär det av.. 12 timmar kvar nästan, innan vi sitter i bilen på väg mot landvetter och flyget som ska ta oss till kreta..  ska väl försöka skicka lite mobilbilder därifrån..
det har varit en stressig dag, tvättat, apoteket, ica, nya solglasögon, pengahämtning, tanka, packa!! och sist men inte minst till skövde för att leta efter en skinnjacka!! sprang i flertalet affärer men det fanns bara i små storlekar. jag hade nästan gett upp hoppet när jag åkte ut till maxihuset och kikade in på lindex. där fann jag den, en skinnjacka i äkta läder som jag dessutom fick på mig!!! jiihaa..  hehe..  den e liite trång över axlarna men det gör inget och om jag dessutom fortsätter att gå gå gå så kanske den sitter perfekt sen!!

men nu, plocka lite med det sista inför avfärden..

ciao bellas!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 anna
skriven :

grattis till jackan!!! ha nu så kul i utlandet - är så jäkla avis!
puss!