starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

datorjävel och andras klagomål

Fan va jag är less på min dator. Den hänger sig, det är glapp i nätuttaget, popupfönstren slutar aldrig att poppa upp. Fan fan fan!! Har god lust att slänga in den i väggen och sen ställa mig och hoppa på den!
En kompis ska ominstallera den i veckan men jag är tveksam till om han kan fixa glappet, vet inte om det går att laga.. Snyft..
Måste jag köpa en ny dator då?!

Sen är jag uppriktigt sagt less på alla dessa klagomål om vädret och hur det har varit i sommar.
När jag för en gång skull mår bra och struntar i hur vädret är, då är det enda man hör är hur dåligt vädret är och att allt är tråkigt och bla bla bla.
Visst jag kan på ett sätt förstå att folk tycker det är tråkigt att det inte är sol jämt men va fan! Dom får väl göra det bästa av situationen ändå, eller?! Man kan göra så mycket ändå utan att behöva sol. Man kan åka till nåt shoppingcenter och strosa runt och ta en fika. Titta på en mysig film, pyssla med nån hobby, hälsa på vänner, städa och göra om hemma, gå ut och hoppa i vattenpölarna...
Jag tycker bara att det är skönt att det inte är stekhett hela tiden för då slipper jag svettas som en gris hela tiden och känna mig ofräsch så fort jag lyfter ett finger.
Va glad att det inte är 20 minus ute istället!

Så nu har jag ös ur mig galla färdigt för denna gång..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: