starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

torsdag

Ikväll har jag vart med syster och Clara när dom sprungit nattorientering uppe på hellidsberget. Det blev en rejäl runda på kanske 45 minuter. Jag va precis slut när vi kom "i mål". Så nu har jag verligen rört på mig.
Jag har även slutat äta bröd, jag äter knäckebröd istället. Klart jag saknar mina hönökakor med massa ost på men man får väl offra sig lite.

På söndag är det 1a advent med fika med släkten hos syster. Och jag har ju bakat så jag har min beskärda del med mig. Ska blikul att träffa Reino med familj igen, det va ett tag sen. Även lilla Tanja, ja för mig är du alltid lilla Tanja. =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Vad du är gullig=) ska bli roligt att träffa dig med=) och alla andra med såklart=) kram

2 Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
skriven :

imorrn.

3 Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
skriven :

tack för åsikterna.