starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

Har idag haft en givande te stund med min ...

Har idag haft en givande te stund med min vän Anna alias Pyttis. Tycker bara synd om hennes små kissar som aldrig tycks bli friska. Det nystes hej vilt när jag va där. Jag fick även i present en topp i mörkgrått med en stor rosa pussmun som hon designat själv. Tack fina du igen! Blev så glad så.. :) ska ta ett kort på den sen så ni får se. Vad har jag gjort mer idag?! Handlat presenter till kalaset på lördag, lagat mat, grejat och gjort en misslyckad blåbärspaj. Haha.. Men den va god iaf, det är huvudsaken.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
skriven :

tack återigen Ingela för idag..det var mysigt och hmm behövligt!

Älskar min present! Den ska jag visa imorrn!

kramar!

2 Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
skriven :

tack söt!



det är massor som är fint med , i och på dig!