starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

tisdag 090908

Jag lever.. fortfarande.. =)

Sträckte till ryggen idag när jag låg i sängen så nu har jag ont. Tänkte jag skulle till mamma ikväll så får hon smörja med zon eller liknande.

Jag tror jag hittat min prins, han är en prins iaf. =) Han är snäll, mysig, omtänksam, fin, gullig och han är min. Känns fortfarande lite overkligt att jag har en pojkvän, jag är hans och han är min.  =)
Jag kan inget annat än le, I´m in löööve..  Han gör sitt bästa att förstå mig och han läser mig väldigt bra. Tänk att jag, Jag, har hittat ett guldkorn.

Näe, kanske dags för en eftermiddagsnap..om jag nu kan hitta en bekväm ställning för ryggen..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Rebecka
skriven :

Vad mysigt det låter. :)

2 Storasyster
skriven :

Du gillar ju kaniner



http://www.youtube.com/watch?v=CWZxcAeSoVI&feature=related