starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

ojdå, nu har jag..

..glömt av mig lite granna att skriva nåt. Det va ju en mening om dagen sa vi ju. Men oj så det blev.
Matbilderna är tagna i fredags då jag och mamma va i skövde och shoppade lite. Brownien va den godaste jag ätit i sån väg och kycklingspetten med klyftpotatis och tzatsiki (eller hur det nu stavas) va riktigt goda. Jag brukar inte gilla kyckling men det här va gott! Bättre än McD vareviga gång man är utanför Tidaholms stadsgräns.
Vad hittade jag då i skövde?! Ett par röda jeans på rea, 3 par trosor för 39 kr tack vare rabattcheckar - billigt! sen köpte jag ett par snygga örhängen som va lite blingbling.
När vi va klara så kom babyboy och hämtade mej och sen umgicks vi heeela kvällen. Vi åkte även ut till hans föräldrar (dom va inte hemma) och plockade plommon som jag tog med hem åt mamma. Tycker så mycket om han och det är på riktigt! det är vi! Jag är dålig på att säga det men när jag väl säger det så menar jag det verkligen.

I lördags kom han till mej och vi tittade på "Män som hatar kvinnor". Jag hade höga förväntningar på den och den levde upp till dom. Jag har ju läst alla 3 böckerna så jag vet ju vad som händer och så men filmen va spännande iaf. Skulle vilja se resterande filmer på bio.

Söndagen bestod mest av en jävlig mensvärk så det blev en skrotahemmadag. Hälsade på mr D en sväng oxå.

På måndagen fick jag ett ryck att måla tavlor så jag målade 3 stycken tror jag det va. Varav en jag gav bort till min syster. Bild kommer., Jag hoppas hon blev glad.

Tisdag, igår, då tog jag och mamma med oss Clara och åkte först till mormors minneslund och lämnade lite blommor se åkte vi in till Hjo. Njuta och Hem & hobby x 2. Jag köpte lite färger och nya tavlor så jag kan måla mera.
På kvällen kom babyboy hit och vi gick en sväng på berget med barnen i släptåg. Sen hade vi tävlingar om vem som kunde göra påhittigast figurer med hjälp av kottar och pinnar. Det va kul, förde tillbaka en lite till barndomen när man gjorde djur av kottar och pinnar och barr. Efter det så tog vi en pizza..

Idag då, min hunnybunny emma messade och frågade om jag ville förlja med till skövde och va moraliskt stöd när en av hennes leverfläckar skulle undersökas. Vi gick även en sväng inne på maxi där hon köpte 2 st thujor. Jag köpte ingenting! otroligt, men jag va allt och nöp i lite kläder.. hehe..

Några bilder kommer..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: