starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

torsdag

en mening en mening en mening.. va det ja..
färgat håret på mig själv idag sen kom emma hb och jag färgade hennes hår oxå, så nu är hon brunett och jag är brunrödhårig.
jag tar mig ibland en nap på eftermiddan men ofta blir det ingen nap för jag får ideér. så oxå idag, fast egentligen är det inte min idé utan en annan tjej vars namn och blogg jag ej kommer på vad den heter. men jag ska forska i detta. det är iaf att göra egna pärlor av tex cernitlera och skriva små ord på och sen sätta i dom i smycken, och i då mitt fall i armband eftersom det är armband jag gillar att göra.
så jag va framme på leksaksaffären och köpte cernitlera och ska nån dag framöver testa att göra pärlor.. skoj!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: