starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

suttit och kollat..

..runt på olika sidor där man kan köpa böcker. Och hittade såklart en del som jag skulle vilja ha.
Men inga pengar har.. =(  visserligen bara pocket men ändå.. Okej då en va inbunden. Det får väl bli en annan gång när pengar finns över..

Va hos dr Per idag. Han ringde till kontakten på arb.förm. som har hand om gnistan och jag slipper gnistan i fortsättningen. Ska bara dit några ggr och träffa arb.psykologen för några samtal. Får väl se vad det leder till.

I helgen är det fest i parken, Style ska komma och underhålla.  Skulle va kul att gå men det kostar för mycket så jag skippar det.

Alltid denna ångest över pengar.. Tänk om reglerna va annorlunda så jag kunde få stämpla på dom 25 % som jag är arbetslös, men nej då, det går inte! Crap!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: