starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

phew..

..den gick igenom, bilen alltså. Inga 2or så långt ögat nådde. Bara en braattveta notering, att bromsskivorna började att bli dåliga. Men nu får man hoppas den håller 1 år till, jag får väl sälja den innan nästa besiktning annars.. hehe..

Har sålt min cykel idag oxå, den nygamla. Den gamlagamla har jag kvar, den mintgröna som har överlevt det mesta varav 3!! kidnappningsförsök.
Hoppas att mamma ska köpa ny cykel snart.. hrrmm eller hur mamma?!  så jag kan ble ve hennes gamla.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sölwi
skriven :

Hej min vän! Gött att bilen klarade sig bra!!!

Visste att Heléne oxå fått jobb, ingen misunnsamhet!

Kände bara att jag gick in i hopplöshetsväggen efter allt snack om "nätverk", blev väldigt medveten om att mitt "nätverk" inte räcker långt:(

KRAMAR /Sölwi