starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

måndag

Jag lyckades! Med att lägga in ett youtubeklipp! Det va inte så svårt när man väl visste hur man skulle göra. tack tanja!
Vad har jag annars gjort idag?! Vart framme på vårdcentralen och tagit prover, igen.. Handlat på ica, gick hem lagom när det började snöa. När jag kom hem la jag mig och sov några timmar för att ta igen lite sömn jag missat men blev sedan väckt av att mamma ringde och ville kolla läget efter helgen. Gick upp, drack lite kaffe och sen ringde mr D. Till han och laga köttfärssås som jag lovat. Vi åt och han blev nöjd med min matlagning. =)   Och nu är jag trött igen, ska nog lägga mig om en liten stund.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 tanja
skriven :

weee se man på det gick ju riktigt bra=) kram