starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

hur känns det?

Jo det känns som att få psykiska små örfilar med jämna mellanrum. I början gjorde dom ont men nu känns dom knappt för jag har erkänt mitt misstag och gått vidare. Men men.. vad gör man.. man blir ju påmind ibland..

På kalaset i söndags så fick min syster frågan om inte hon skulle börja blogga. Hon gav då 3 anledningar man borde ha som bloggare, tid, intresse och ett intressant liv. Jag kan då säga att tid har jag all tid i världen just nu, intresse har jag men inte ett brinnande intresse för då skulle jag ju blogga för jämnan och ett intressant liv?! ja du, inte egentligen men tydligen tillräckligt intressant för att ha en del läsare iaf. Jag skriver och ritar det som faller mig in och för det har jag nån gång fått "skit" för.
Men jag tackar dom som läser min lilla blogg, ni gör mig glad!  =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sölwi Danielsen
skriven :

Vem har rätt att bestämma vad som e intressant??? De som är så bra med bloggandet e att bloggaren bestämmer vad som skall skrivas och sen får var och en avgöra om man vill läsa.

Forsätt att skriva!!!

Kram kram :)