starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

hicka

Jag plågas av en envis hicka. Det krampar i magen på mig med andra ord. Någon som har förslag på botemedel?!

Idag är en sån där tråkdag, det har visserligen varit fint väder men det har varit tråkigt. Ingen som är ledig att dricka kaffe med mig nu när jag är sällskapssjuk. Vad blir det då? Jo, uggla framför datorn.

Inatt drömde jag en dröm som man kunde önskat vara sann. En kille, vi kan kalla han Å, gjorde slut med sin tjej för min skull. Denna kille va jag kär i på högstadiet och när jag träffar han ute går det elektriska stötar genom luften mellan oss. Men han skulle aldrig vara otrogen så väl känner jag han, och det ska han ha heder för.
Men drömma går ju..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sölwi Danielsen
skriven :

Dream on, kanske finns de en ledig "Å" därute;)