starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

måndag..

..och jag har fortfarande ingen dator och inga pengar. Så det bli att trakassera moder och mr D när jag vill surfa lite, det vill säga ca 2 ggr om dagen.
Men jag har världens gulligaste kusin, Tanja! Fick på posten idag ett brev med en liten kanin i. Precis en sån jag tittat på och varit när att köpa, en vit söt med hängande öron, Skutt heter den. Blev så glad att det finns nån som tänker på en. <3

Snart ska jag äta jordgubbar med moder och Evert, dom är iväg till borgunda medans jkag sitter här och väntar och surfar lite..
Varmt är det oxå, ca 27 grader. Svalare inne än ute. Men man ska inte klaga, det kunde vart 27 minus!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Tanja
skriven :

Vad bra att den lille kom fram ordentligt=) kramar