starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

inte så mycket..

...har jag att berätta.
Vart hos arbetspsykologen idag. Det va en jobbig upplevelse. Vi tog upp en massa saker som är jobbiga för mig som jag helst vill slippa tänka på men nej då, upp till ytan skulle dom. fan oxå.. jag vill ignorera för jag tycker det är inget att bearbeta, dom bara är.. skit oxå..
Efter det så pratade jag av mig lite till mr D och senare på kvällen så pratade jag och mamma igenom en del.
Mammor är allt bra att ha..   kram på dig mamma...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sölwi
skriven :

Hej där!

Var på mitt första möte med min handläggaren på arbetsförmedlingen i dag:(( har mått illa hela dagen, det var som att kastas över 30 år tillbaka i tiden.

Hoppas av hela mitt hjärta att det blir bra för dig!!!

Kramar /Sölwi