starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

mobilt

Så har man då fått det mobila bredbandet. Har kopplat in det och det verkar ju funka.
Jag va ju tvungen att säga upp min fasta telefon och då oxå bredbandet för att spara pengar.

Allt handlar om pengar nu för tiden..
bajs..

Ja jag vet att jag inte gör nåt annat än att klagar nuförtiden men ibland får man göra det. Och jag vet att jag har klagat på alla dom som inte gör nåt annat än å klaga så jag får väl backa ett steg och säga att det får va pissigt och då får man klaga.

Har idag varit i Hjo med Julia, på hem & hobby och så tog vi en fika på Njuta. Om ni inte varit på Njuta så råder jag er att åka dit. Det är en liten chokladbutik kan man säga med massa praliner, varm choklad och diverse kryddor.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: