starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

kvällen

Så har då kvällen förflutit och jag blev till slut sittande framför tvn, eller snarare videon då jag hade en massa program som jag spelat in men inte tittat på. Bl.a. lipstick jungle, tyckte faktiskt om den serien, ska nog fortsätta titta på den.  Nån mer som gillade den?
Till det så åt jag en bit kladdkaka med sprutgrädde =)  Ibland är det skönt att ha sånt i frysen så det bara är att ta sig en bit när man känner för det.

Kom på att jag inte har haft nån bild på ett tag..  hmm ska leta fram nån..



håll tillgodo med en bild på mig. är rätt så nöjd med den bilden faktiskt.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

fin blogg!

kika gärna in i min & gör en liten söt

kommentar! :)

2 S a n n a
skriven :

svar: jag kanske var lite otydlig, det är inte jag som har gjort dom men visst är det imponerande hur mycket tid vissa orkar lägga ner på några små cupcakes? (^^,)

3 Tanja
skriven :

weee=) tackar=) låter som du har haft en riktigt myskväll!=) nu ska jag lägga mig o sova=) kusin trött:P kramar

4 S a n n a
skriven :

svar: ingen fara! (^^,)

ha en trevlig helg!