starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

torsdag

Jag är sårad.. eller snarare irriterad. Fast egentligen borde jag inte ta åt mig då jag vet att det som sagts inte är sant. Men man gör ju det vare sig man vill eller inte.
När man är vänner så borde man få göra misstag och bli förlåten, kanske inte på en gång men med tiden, men alla tycker väl inte så, tyvärr.
Jag gjorde ett misstag, det håller jag med om, men inte om andra saker jag har blivit anklagad för. Allt det där fick mig att ifrågasätta mig själv, är jag en sån dålig vän?!  Men jag kom fram till att det är jag inte! Och det bevisas ju även av vad mina andra nära vänner tycker om mig.
Det är tråkigt det som hänt men det kanske va bäst det som hände då vet jag ju vad den andre egentligen tycker om mig.
Och nu gör jag väl säkert ett misstag till genom att skriva det här men då får det va så.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: