starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

störande grannar

finns det gott om. flyttar en ut flyttar en annan in.. jag vet jag bara klagar men det får väl va nån måtta..
dom nya grannarna vet nog inte om hur lyhört det är tror jag. kanske skulle ta och tala om det för dom vid väl valt tillfälle.

annars då är det alla <3 dag idag. fick en röd ros av min älskade vän emma. hon tyckte jag behövde det efter att jag igår suttit och gråtit en skvätt över att jag inte har nån bil. för jag blir deprimerad..
tänk om alla kunde ha såna underbara vänner som jag har, då vore världen bra underbar!
alla kärlek till mina vänner..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 elin
skriven :

isst va dom snygga? Vet inte alls var man får tag på dem eller om de ens existerar. Hitta bilderna på en "pimp my sneaker" hemsida :/



Ha en fin dag! / E