starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

söndag

Sådär nu har jag lagt mig tillrätta i soffan framför tvn med datorn framför mig. På tvn visas Beck - gamen.
Dagen har förflutit sakta men säkert som så söndagar brukar göra. Några telefonsamtal har det blivit till mamma och systers kille Robert. Syster och R skulle åka till kss ikväll för han har ramlat ner från ett högt staket varav han fick ganska ont i ryggen. Man får väl hoppas att det inte är nåt allvarligt, man ska ju vara försiktig med ryggen. Mamma är där nu och passar barnen. Jag ska ringa imorgon till han och fråga hur det gått.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

uscha det låter inge bra:( du får hälsa från mig om du hinner läsa detta innan=) kram

2 mor
skriven :

följer med om du skaffar en liten hamster.kunde blitt en skadad till igår kväll.växel på min cykel hoppa ur när jag skulle kliva på när jag skulle starta från syster inatt.Slog i backen med cykeln över mig,skrapade knäna men annars ok.