starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

onsdag

Idag har jag varit på willys med Julia och handlat mat. Det blir så mycket billigare i slutändan om man handlar där istället för på ica eller konsum. Eller vad som helst är väl billigare än konsum.
Efter det va vi båda trötta så det blev att åka hem och lägga oss att vila ett tag.
Och ikväll har jag ätit pizza med min vän Christian från flkg. Vi umgås alltför sällan tycker jag. Men det är kul att vi har börjat umgås igen efter några års uppehåll.

Igår satt jag med min digitalkamera och läste i handboken för att kanske lära mig nåt om den. Man kör ju allt som oftast på auto med det kan ju va kul att testa nån annan inställning oxå. Nackdelen är att jag lätt glömmer vad jag läst så då får jag börja om från början igen.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

vad roligt med kameran=) en rolig inställning är ju makro=) oxå hade du ju en gorillapod till med=) kram kram

2 Anonym
skriven :

Vad du är gullig!!! =) tack så mkt för tröjan o halsbanden o armbanden=) glad