starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

oh mama

lili & sussie, mina barndomsidoler är med i melodifestivalen ikväll. Och dom ser lika snygga ut som dom gjorde då. Jag har en gammal lp med dom, jag kunde vartenda danssteg i deras oh så avancerade dans till oh mama. =) ojojoj, vilka minnen.. lili hade alltid rosa läppstift och sussie hade rött. Och jag tyckte Lili va såå snygg med det tuperade rufsiga håret och jeans med hög midja. Men å andra sidan är det ju återigen inne med hög midja.. hmm jag kanske skulle..  nej absolut inte, det är inte jag, och med min stora mage skulle jag bara se ut som jag hade mammabyxor på mig.
Åh nej, dom jag inte vidare direkt "bara" till 2a chansen. Men jag hejar på dom!  Heja heja!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: